tirsdag den 25. februar 2014

A Great Life!

Jeg har lige læst et indlæg, som jeg simpelthen bliver nødt til at dele med jer. Det er ohdeardrea der har skrevet disse skønne tips. Virkelig dejlig læsning :)

Jeg genkender en del af tipsene og kan se mig selv i dem. Jeg vil dog gerne følge flere af dem når jeg bliver ældre og (forhåbentlig) får min egen familie og et hus.

Jeg vil gerne være dygtigere til at købe ting der kan genbruges, selvom jeg lige umiddelbart synes det ville være mærkeligt ikke at købe normale servietter, sugerør og plastikposer. Altså plastikposer til nedfrysning og opbevaring af mad. Jeg er ret god til altid at huske at få min indkøbspose med mig når jeg handler. Men der skal virkelig ofte skiftes skraldepose når vi bor fire piger sammen. Det er næsten helt skræmmende så meget skrald vi producerer.

Jeg er også virkelig glad for genbrugsmøbler. Jeg har en del som jeg har malet. Dem bliver jeg nødt til at vise jer en dag. Men det der med ikke at købe billigt ragelse kunne jeg godt være bedre til. Jeg er blevet meget bedre end jeg tidligere har været, men er skam langt fra perfekt.

Jeg tror jeg kommer til at vende tilbage til hendes indlæg mange gange i fremtiden, for det gør mig virkelig glad og minder mig om de vigtige 'ting' i livet :)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Já :) Mér finnst tetta einmitt svo rétt hjá henni, og mig langar ad vera alveg eins og hún! :)

      Slet