onsdag den 19. februar 2014

Gråhåret?!

I går før jeg skulle på arbejde, og var ved at ordne mit hår, fandt jeg et gråt hår! Og så fandt jeg et mere! Ork. Jeg havde ellers ikke lagt mærke til nogen siden Roskilde i sommers. Men altså, det går nu nok. Min mor blev gråhåret som 40årig, men det skyldes højst sandsynligt min lillebrors sygdom dengang. Så tror nu ikke det ligger til familien at blive gråhåret tidligt. Og der er jo også laaang tid til jeg fylder 40. Men det er vel også normalt nok at finde et engang i mellem? Det håber jeg!

Jeg forsøgte at tage et billede af det. Men kombinationen af at være ved at være sen på den og mit snart syv år gamle lommekamera (nujh, syv år?!) gjorde det lidt svært.

Ellers så fylder MinGladeVerden en måned i dag - tillykke til mig!

6 kommentarer:

  1. For nogle år siden fandt jeg også to hvide hår. De var meget tykkere end de andre og strittede lige op i vejret. Heldigvis forsvandt de efter 1 års tid:) Tillykke med 1-månedsdagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt spøjst. Som om de bare lever i deres egen verden. Men fedt, satser på ikke at finde flere før om mange år! :)
      Tak :)

      Slet
  2. Hihi jeg kan næsten sætte mig ind i din følelse :)
    Jeg kender en som fik sine første gråhår som 15 årig og var helt gråhåret i en alder af 17 år...

    SvarSlet
  3. Min mor blev ogsålynhurtigt gråhåret, hvor min far var senere undevejs - så mine to søstre, der har arvet mors type hår, kan nok vente sig en hastig omgang, hvor jeg nok kan vente lidt længere (;
    Men jeg synes nu gråt hår er fint.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg også det er - til 40+ ;)

      Slet