søndag den 14. september 2014

Familiesøndag

Efter at min søster flyttede til Aarhus, besluttede vi os for at holde familiemiddag hver søndag. Med en far på Fyn og mor i Island, spiser vi ikke super ofte middag med resten af familien, så når nu vi to endelig bor i samme by, var det jo en oplagt idé. Vi laver mad sammen og ser en film. I dag bestemte vi os for, at vi altid skulle snakke islandsk til familiemiddagene, for vi bruger slet ikke sproget særlig meget længere. Jeg bruger det stort set udelukkende når jeg skriver på min islandske blog, og så selvfølgelig når jeg skriver med min mor og islandske venner.


Min søster skriver på sin første Uniopgave i denne her uge, så jeg stod i dag alene for maden, og inviterede på tærte og muffins til dessert. Virkelig lækkert, hvis jeg selv skal sige det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar