søndag den 21. september 2014

Givskud Zoo

Jeg har nu stået for to arrangementer hos Børns Voksenvenner. En tur til Mollerup Golfklub og i går en heldagsudflugt til Givskud Zoo. Da vi var flest var der 43 tilmeldte, men pga. diverse afbud endte vi med at være 31 deltagere.

Det var virkelig en super hyggelig dag, hvor det hele bare gik op. Alle venneparene var glade og mange af dem trætte på vej hjem i bussen. Jeg var så træt at jeg faldt i søvn kl. 20 i går, lørdagaften, og vågnede først rigtigt 11 timer senere. Det er hårdt at være frivillig eventkoordinator! ;)

Jeg havde pakket 31 poser med æble, pære og juicebrik, som jeg ville dele ud under vores safaritur i Zoo'en. Jeg blev derfor noget skuffet da jeg så, at en fra bestyrelsen havde delt dem ud til hele bussen på vejen hen til parken. Jeg synes slet ikke det er okay, at når jeg har brugt et par timer på at forberede små overraskelser, at jeg så ikke også får lov til at dele dem ud. Selvom det i nogens øjne måske er en lille ting, så ødelagde det lidt mit humør. Men sådan er det vel, når det er nyt for lederen, at det ikke længere kun er hende der står for alt. Jeg kan godt forstå at det kan være svært at give slip, men nu var det jo altså "mit" arrangement. Og så skal jeg nok lade være med at brokke mig mere ;)

Før jeg faldt i søvn i går, lavede jeg denne lille collage til PRgruppen, så de kunne smide den op Børns Voksenvenners facebookgruppe, med teksten: Årets sensommerarrangement gik til Givskud Zoo, hvor vi havde en skøn dag. Vi fodrede kameler, var på safari og lærte en masse om alle dyrene.

4 kommentarer:

  1. Flotte giraffer foran de træer

    SvarSlet
  2. Skønne billeder! Og hvor lyder det altså hyggeligt :)

    SvarSlet
  3. Já, "Gírafatrén" eru meiriháttar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Aah, já okay, nú skil ég kommentið hennar mömmu betur. Okkur Silju fannst það soldið skondið. En nú sé ég það sem þið sjáið ;) :)

      Slet