onsdag den 24. september 2014

Genbrug

Jeg er lige kommet hjem fra en jobsamtale hos Salling - og det var virkelig en god oplevelse! Så ligemeget om jeg får jobbet eller ej, så er jeg helt glad i låget i dag i hvert fald :)

På vejen hjem, kiggede jeg lige forbi vores, altså Trøjborgs, genbrug. De genåbnede i mandags og havde udskiftet stort set alle deres varer, og jeg har så været der fire gange på tre dage! Ih altså, jeg skal vidst til at passe lidt på med ikke, at blive helt afhængig ;)


Jeg har længe ønsket mig et par peugeotkværne. Jeg fik lidt dyre køkkengrejsvaner da jeg arbejdede i Pottar & Prik i Island, for der solgte vi udelukkende køkkenting i god kvalitet, og blandt andet peugeotkværne. Men de er ret dyre, så jeg har indtil i forgårs aldrig ejet nogen. Jeg fik dem til 30,- kroner, hvilket er en vildt god pris, for de koster cirka 600,- kroner fra ny. Og så hedder de Nancy, hvilket kun gør dem endnu finere :)

Sommerfuglearmbåndet er jeg også rigtig glad for. Det er for lille til mig, og jeg ved ikke helt hvad jeg gør med det. Jeg tror dog jeg gemmer det, og håber at jeg engang får en datter som jeg kan give det til. Det er sterling sølv med emalje, og er vidst nok fra tresserne.

Den sorte taske syntes jeg var super fin, og jeg tænker jeg skal have den med til min næste jobsamtale. Fjällräventasken kunne jeg ikke lade ligge, for til 15,- er den altså virkelig et kup, selvom den ligenu er lidt snavset udenpå. Farven er jeg ikke super glad for, men det var jo den der datter vi kom fra ;)

Jeg har også købt to læderjakker. Jeg har længe overvejet at købe en, men aldrig fundet lige den rette. Den fandt jeg så i genbrug i forgårs. Den lugter lidt af genbrug, så jeg skal lige have den luftet eller til rens. Så vidt jeg kunne se så er det dog ret dyrt at sende en læderjakke til rens, så jeg ved ikke lige helt. Den anden læderjakke har kæmpe lynlåse og rødt for. Jeg kommer ikke til at bruge den, men jeg kunne altså simpelthen ikke bare efterlade den, så den kom også lige med hjem - vups!

4 kommentarer:

  1. Ég þvæ leðurjakkann minn, ekkert mál. Set hann í volgt sápuvatn og þvæli honum til, nudda ef eru sérstakir blettir eða óhreint fóður, skola og hengi á herðatré. Ekki vinda.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nú já okay, vissi ekki að það væri bara hægt. En snilld! Hvernig sápa? :)

      Slet
  2. Man ekkert hvaða sápu ég hef notað en handsápa er yfirleitt ágæt, ekkert of sterk.

    SvarSlet