fredag den 12. september 2014

Rejser

For et år siden postede jeg denne collage på min facebook, fordi jeg indenfor det foregående år havde været i New York, Dubai, Wien, Frankrig og Island.


Jeg havde tidligere altid gerne villet kunne sige, og mene det, at jeg elskede at rejse. For jeg syntes at mennesker der netop var glade for at rejse og opleve nye steder og kulturer virkede rigtig spændende og interessante. Jeg syntes dog ikke selv, at det var specielt spændende at rejse - lige indtil forrige år. Og da gik det også op for mig, hvorfor jeg tidligere ikke syntes at jeg var glad for at rejse. Jeg havde stort ikke været i udlandet som voksen, andet end på familie/vennetur til Island. Men det blev der virkelig lavet om på det år, og nu elsker jeg at rejse! :)

Jeg har dog ikke været udenfor Danmark det sidste år. Det er lidt svært at komme afsted, når jeg ikke har nogen at rejse med synes jeg.

Jeg var så heldig at vinde en rejsedagbog og kuglepen med refill her fra, som kan bruges i al slags vejr - også regnvejr. Det kom med posten i dag, og det er så flot! Nu bliver jeg snart nødt til at tage ud og rejse, så jeg kan få det brugt :) Jeg skal til Island i julen, og selvom jeg ikke rigtig synes det er at rejse, så må jeg jo tage det i brug der, hvis ikke chancen byder sig før.

4 kommentarer:

  1. Ej en sej bog! Vi gør bare en rejse ud af turen til Island ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Og den er faktisk endnu sejere indeni :)
      Det er da det vi gør, hehe :)

      Slet
  2. Það verður gaman að hafa ykkur með í jólaboði! Ég ætla rétt að vona að þið verðið nógu marga daga til þess?

    SvarSlet
    Svar
    1. Já, hlakka til að geta mætt í jólaboð! :) Ég geri ráð fyrir að við verðum nógu marga daga - erum þó ekki búnar að kaupa flugmiða.

      Slet