søndag den 16. februar 2014

IKEA

Jeg tog i IKEA i dag for at købe opbevaringsting. Og jeg fik købt såå meget! To bokse til under sengen, to kasser til ovenpå mit tøjskab, tre til min reol og to små kasser som nok også skal stå i min reol. Og det hele er sort! Bortset fra kasserne ovenpå skabet - de er hvide med et lysebrunt blomstermønster. Og så købte jeg også lidt sengetøj, og det hele løb op i næsten 1000,- kroner! Nujh man!

Jeg tror jeg fjerner mine to fugleklistermærker og bare generelt minimerer mængden af farver. Det vil sige, at jeg kommer dem ned i nogen af mine nye kasser.

Jeg havde en af mine nye kjoler på. Den er så fin! De tre ting på billedet i går er altså sorte, og ikke lilla ligesom en af mine veninder troede :)

Nå ja, og jeg tror altså at det er umuligt at komme hjem fra IKEA uden at være helt drænet for energi. Er godt nok lidt smadret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar