lørdag den 15. februar 2014

Shopping

Mine planer i dag bestod udelukkende af shopping! :) Jeg kom dog alt for sent op, hvilket muligvis skyldes de to kopper kaffe og colaen i går, så jeg nåede ikke så meget som jeg ville. Jeg mangler virkelig nogle nye høretelefoner, for mine gik i stykker tidligere på ugen. Jeg hader når elektronikting går i stykker. Meeen, jeg har vidst haft dem siden jeg boede i Island, så det er nu egentlig okay :) Jeg kunne godt tænke mig nogen magen til dem min lillesøster har, men hun er af en eller anden årsag ikke særlig glad for at jeg køber det samme som hende. Forstår det ikke.


De havde 50% rabat på cardiganer i H&M. Og eftersom jeg har det med at smide mine cardiganer væk alle mulige steder, så skulle jeg uden tvivl lige have en ekstra (Y)


Mine ridestøvler er forresten kommet! Det gjorde de allerede i mandags mener jeg. Først syntes jeg de var noget store og klodsede, men nu er jeg blevet rigtig glad for dem og har brugt dem hver dag. Jeg manglede virkelig sorte sko! :)

4 kommentarer:

  1. Min sorte cardigan er i København!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så må jeg jo have arvet det fra dig! :)

      Slet
  2. Sikke nogle gode køb du har gjort dig :)

    SvarSlet