fredag den 26. september 2014

Sommerfuglearmbånd

Jeg satte billedet af mit sommerfuglearmbånd, som jeg fandt i genbrug, ind på en loppefundsside på facebook. Jeg fik virkelig mange kommentarer, og de var så hyggelige at læse.


"Sådan et armbånd har jeg fra min barndom, jeg er årgang 1962."
"Jeg har et magen til som jeg fik i min barndom. Det var i 50'erne."
"Jeg har haft et armbånd magen til som barn med lyserøde sommerfugle. Jeg er født i 52."
"Har også et magen til. Er fra 56."
"Har også et fra 1968."
"Har selv en sommerfuglebroche - har "altid" haft den og jeg er fra 1947."
"Har haft et mage til fra sidst i 60'erne, eller først i 70'erne."
"Jeg har halskæde og ring, armbåndet er desværre borte. Jeg er fra 62."
"Jeg fik det i dåbsgave i 1975."
"Jeg har et fra min barndom - jeg er 54 år."
"Min datter har haft et magen til. Den fik hun i dåbsgave i sep. 79."
"Har et armbånd magen til. Jeg fik det da jeg blev fire år i fødselsdagsgave af min mormor."
"Jeg har også et i flødefarvet - er fra 64."
"Jeg havde et som barn. Ved ikke så meget om det, men var barn i 60'erne."

Jeg synes det er så hyggeligt at de skriver hvilket år de fik armbåndet, eller hvilket år de selv er fra. Og jeg er da vidst en af de yngre medlemmer i den gruppe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar