torsdag den 23. juli 2015

Roadtrip

Min mor og jeg tog på en to-dages campingtur tidligere på ugen. Vejret var og er skod, men vi var rimeligt heldige, og det regnede kun nogle få dråber. Og så findes der jo ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning. Vi så Dettifoss, Hljóðaklettar, Mývatn, Leirhnjúkur, Ásbyrgi, Kópasker, Grettisbæli og hvad vi nu ellers kørte forbi. Det var en rigtig god miniferie!

Ps. Jeg er rimelig vild med min smartphone - det er jo genialt med et selfiekamera! Btw så har jeg endelig i dag fået mig et islandskt nummer. Bedre sent end aldrig.

 Mývatn

 Hverir

 Leirhnjúkur

 Leirhnjúkur

Péturskirkja

 Dettifoss

Rauðhólar


Ásbyrgi

6 kommentarer:

  1. Gott ferðalag sýnist mér! Og skemmtilegar myndir :)

    SvarSlet
  2. Virkelig flotte billeder, Nanna! :D

    SvarSlet
  3. Altid godt med lidt ferie, gode billeder, dejligt at se dem.

    SvarSlet